Kurumsal
Hakkımızda
Lokasyonlarımız
Ödüllerimiz
Politikalarımız
Bizden Haberler
Bilgi Toplumu Hizmetleri
Hizmetler
Dijital Teknolojiler
Yapay Zeka Müşteri Temsilcisi
Robotik Süreç Otomasyonu (RPA)
Bulut Santral
Sosyal Medya Platformu
Chat & Chatbot
Görüntülü Çağrı Merkezi
Ses Teknolojileri
Müşteri Yönetim Platformu
AI Kalite
Deneyim Tasarımı
Teknolojik Destek Hizmetleri
Uzaktan & Yerinde Destek
Beyaz Alan Yönetimi
Uygulama ve Altyapı Test Hizmetleri
Bina Teknik ve İşletme Hizmetleri
BT Danışmanlık
İletişim Merkezi Hizmetleri
Müşteri Hizmetleri
Back Office
Telix
Satış
Tahsilat
Referanslar
Blog
Kariyer
İletişim
Blog
Teknolojik çözüm ortağı
olarak eşsiz müşteri deneyimi
Değerli Görüşleri Kaybetmeden Müşteri Anketlerini Nasıl Kısaltırsınız?
Müşteri anketleri, kurumların müşteri deneyimini analiz etmesi, memnuniyet düzeylerini ölçmesi, hizmet kalitesini artırması ve ihtiyaç duyulan içgörülerin elde...
02.06.2025
4 dk
Yapay Zekâ ile Kurumsal Dönüşüm: Stratejiler ve Uygulamalar
Değişimin hızının hızla değiştiği bir dönemde, kurumların iş yapışlarını yıkıcı teknolojik, sosyolojik ve ekonomik dinamiklere göre sürekli...
30.04.2025
4 dk
Yapay Zekâ Gerçekten Düşünür mü?
Yapay zekâ, çeşitli düşünme ve akıl yürütme metotlarını kullanarak problem çözme, karar verme ve öğrenme yeteneklerini gösterir. İşte yapay zekânın kullandığı...
09.04.2025
2 dk
Müşteri Deneyiminde Oyunlaştırma
Müşteri deneyiminin, şirket başarısını şekillendiren en kritik faktörlerden biri olduğu yadsınamaz bir gerçek ve her geçen gün önemi artıyor. Markalar, müşterileri ile daha...
13.02.2025
5 dk
Grounded Theory (Temellendirilmiş Kuram): Pazarlama Araştırması ve UX için Güçlü Bir Analiz Yöntemi
Pazarlama araştırması ve kullanıcı deneyimi (UX) alanlarında tüketici davranışlarını anlamak ve kullanıcı ihtiyaçlarını derinlemesine analiz etmek büyük önem taşır. Bu süreçte, niteliksel araştırma
07.02.2025
3 dk
Prompt Engineering: Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Perspektifi
Yapay zekâ teknolojilerinin giderek daha yoğun ve bütünleşik bir şekilde iş dünyasında kullanılması, farklı alanlarda stratejik avantajlar sağlamaktadır. Özellikle pazarlama ve müşteri deneyimi...
31.01.2025
5 dk
Değişen Tüketici Deneyimleri ve Sürdürülebilir Stratejiler
2030’a yaklaşırken pazarlama dünyasında birçok gelişmiş trendin etkili olacağı öngörülüyor. Teknolojik ilerlemeler, üretimdeki değişiklikler ve sürdürülebilirlik…
09.11.2024
3 dk
Web3 Uygulamaları için Pazar Araştırmaları Yapmak Mümkün mü?
Web3 dünyasında pazar araştırmaları, klasik yöntemlerden farklı dinamiklere sahiptir. Merkeziyetsiz yapılar, blockchain verileri ve topluluk katılımı,…
04.11.2024
3 dk
RPA ve AI: İki Teknolojinin Güçlü İlişkisi ve Gelecekteki Yeri
Teknolojinin iş dünyasına olan hızlı etkileri, şirketleri iş süreçlerini optimize etmek ve daha verimli hale getirmek…
18.10.2024
3 dk
Pazar Araştırması ve Pazarlama Araştırması Aynı Şeyler Mi?
Pazar araştırması ve pazarlama araştırması genellikle karıştırılan ancak birbirinden farklı amaçlara hizmet eden iki ayrı araştırma…
08.10.2024
4 dk
Yapay Zekanın Pazar Araştırmaları Üzerindeki Etkisi
Yapay zekâ (AI), pazar araştırmalarında veri toplama, analiz ve strateji geliştirme süreçlerini köklü bir şekilde değiştiriyor.…
13.09.2024
3 dk
Dijital Çağda Tüketici Sadakat Programlarının Dönüşümü
Dijital çağda tüketici sadakat programlarının evrimi, pazarlama dünyasında önemli dönüm noktalarından bir tanesidir. Geleneksel sadakat programlarının…
10.09.2024
3 dk
En Sık Kullanılan 4 Müşteri Deneyimi Metriği ve Uygulamaları
Müşteri ile marka arasındaki her bir etkileşim “müşteri deneyimine” etki eder Bu nedenle, markaları birbirinden ayıran…
06.09.2024
4 dk
XDXD – Deneyim Tasarımcısının Deneyim Tasarımı
Deneyim tasarımcısının deneyim tasarımı (Experience Design of Experience Designer) ile ‘Mum dibine ışık vermez’ sözünü sorgulamak…
23.08.2024
3 dk
Ürün Araştırmalarında Teknolojinin Rolü
Her yıl binlerce yeni ürün müşterilerin dikkatini çekebilmek için piyasaya sürülüyor. Başarılı örnekler gördüğümüzü gibi başarısız…
29.05.2024
3 dk
Video Persona
Kullanıcı ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamaya yönelik yapılan araştırma çıktılarının ortak davranış bazında sanal kişileştirilmesine “persona” diyoruz.…
10.05.2024
4 dk
Müşteri Deneyimi Metrikleri: NPS (Net Promoter Score)
Müşteri Deneyimi ölçümünde kullanılan birçok metrikten biri olan NPS terimini muhtemelen daha önce duymuşsunuzdur. Net Destekçi…
03.05.2024
5 dk
AI for People and Business – Kitap Sohbetleri
Gelişmiş Analitik, özerk veya yarı özerk verilerin veya içeriğin karmaşık teknikler ve araçlar kullanılarak genellikle geleneksel…
15.03.2024
6 dk
RPA’nın İş Dünyasındaki Önemi ve Çalışan Deneyimine Etkisi
Günümüzde iş dünyası, sürekli değişen teknolojiler ve artan iş yüküyle karşı karşıya. Bu durum, işletmelerin daha…
11.12.2023
3 dk
İşinize Işık Tutan Paneller: Dashboard’lar ve Önemleri
Günümüz iş dünyasında, veri akışını anlamak ve etkili kararlar almak daha önemli hale geldi. İşletmelerin bu…
23.11.2023
2 dk
Günümüzde yazılım araçları araştırmaların geleceğini oluşturmaktadır. Yeni yazılım araçları ve yaklaşımları bizlere sürdürülebilirlik ve kolaylık sağlamanın…
Günümüzde yazılım araçları araştırmaların geleceğini oluşturmaktadır. Yeni yazılım araçları ve yaklaşımları bizlere sürdürülebilirlik ve kolaylık sağlamanın…
17.11.2023
2 dk
Müşteri Memnuniyetinde İnsan-Yapay Zeka (AI) İş Birliği
Müşteri memnuniyeti ve sadakati, özellikle de günümüzün rekabetçi ve dinamik pazarında hayati öneme sahip. Bu yüzden…
21.06.2023
2 dk
Kullanıcı Deneyimi vs Müşteri Deneyimi (UX vs CX)
Bir ürünün kullanıcısı aynı zamanda o ürünü satın alan müşterisi değil midir? Çok doğru! Ama tabii…
03.06.2023
2 dk