Müşteri Deneyiminde Oyunlaştırma
Müşteri deneyiminin, şirket başarısını şekillendiren en kritik faktörlerden biri olduğu yadsınamaz bir gerçek ve her geçen…
Müşteri deneyiminin, şirket başarısını şekillendiren en kritik faktörlerden biri olduğu yadsınamaz bir gerçek ve her geçen…
Pazarlama araştırması ve kullanıcı deneyimi (UX) alanlarında tüketici davranışlarını anlamak ve kullanıcı ihtiyaçlarını derinlemesine analiz etmek…
Yapay zeka teknolojilerinin giderek daha yoğun ve bütünleşik bir şekilde iş dünyasında kullanılması, farklı alanlarda stratejik…
2030’a yaklaşırken pazarlama dünyasında birçok gelişmiş trendin etkili olacağı öngörülüyor. Teknolojik ilerlemeler, üretimdeki değişiklikler ve sürdürülebilirlik…
Web3 dünyasında pazar araştırmaları, klasik yöntemlerden farklı dinamiklere sahiptir. Merkeziyetsiz yapılar, blockchain verileri ve topluluk katılımı,…
Teknolojinin iş dünyasına olan hızlı etkileri, şirketleri iş süreçlerini optimize etmek ve daha verimli hale getirmek…
Pazar araştırması ve pazarlama araştırması genellikle karıştırılan ancak birbirinden farklı amaçlara hizmet eden iki ayrı araştırma…
Yapay zekâ (AI), pazar araştırmalarında veri toplama, analiz ve strateji geliştirme süreçlerini köklü bir şekilde değiştiriyor.…
Dijital çağda tüketici sadakat programlarının evrimi, pazarlama dünyasında önemli dönüm noktalarından bir tanesidir. Geleneksel sadakat programlarının…
Müşteri ile marka arasındaki her bir etkileşim “müşteri deneyimine” etki eder Bu nedenle, markaları birbirinden ayıran…
Deneyim tasarımcısının deneyim tasarımı (Experience Design of Experience Designer) ile ‘Mum dibine ışık vermez’ sözünü sorgulamak…
Kullanıcı ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamaya yönelik yapılan araştırma çıktılarının ortak davranış bazında sanal kişileştirilmesine “persona” diyoruz.…
Müşteri Deneyimi ölçümünde kullanılan birçok metrikten biri olan NPS terimini muhtemelen daha önce duymuşsunuzdur. Net Destekçi…
Her yıl binlerce yeni ürün müşterilerin dikkatini çekebilmek için piyasaya sürülüyor. Başarılı örnekler gördüğümüzü gibi başarısız…
Gelişmiş Analitik, özerk veya yarı özerk verilerin veya içeriğin karmaşık teknikler ve araçlar kullanılarak genellikle geleneksel…
Günümüzde iş dünyası, sürekli değişen teknolojiler ve artan iş yüküyle karşı karşıya. Bu durum, işletmelerin daha…
Günümüz iş dünyasında, veri akışını anlamak ve etkili kararlar almak daha önemli hale geldi. İşletmelerin bu…
Günümüzde yazılım araçları araştırmaların geleceğini oluşturmaktadır. Yeni yazılım araçları ve yaklaşımları bizlere sürdürülebilirlik ve kolaylık sağlamanın…
Müşteri memnuniyeti ve sadakati, özellikle de günümüzün rekabetçi ve dinamik pazarında hayati öneme sahip. Bu yüzden…
Bir ürünün kullanıcısı aynı zamanda o ürünü satın alan müşterisi değil midir? Çok doğru! Ama tabii…