Ses Teknolojileri

Sesli ve yazılı verilerden anlamlı bilgiler elde etmek için kullanılan bir teknolojidir. Ses Analitiği, müşteri hizmetleri görüşmelerini dijital metne dönüştürüp analiz ederek müşteri davranışlarını, şikayetlerini ve beklentilerini ortaya çıkarır. Metin Analitiği ise yazılı içerikleri inceleyerek belirli kalıpları, eğilimleri ve duyguları ortaya çıkarır.
Metinler ve konuşmalar arasındaki ortak temaları, trendleri veya belirgin anahtar kelimeleri tespit eden Ses ve Metin Analitiği ile içeriğin olumlu ya da olumsuz duygu durumlarını kolayca tespit ediyoruz. Doğal dil işleme ve otomatik transkript özelliği ile konuşmaları hızlıca yazıya dökerek rapor çıktıları sunuyoruz.
Aynı zamanda şirket politikalarına uyumu denetliyor, potansiyel risk içeren ifadeleri otomatik olarak tespit ediyoruz. Çağrı merkezinizin performansını ölçerek, iyileştirilmesi gereken alanları belirliyoruz. Böylelikle müşteri memnuniyetini artırıp, stratejik kararlar almanıza yardımcı oluyoruz.
Teklif Al