AI Kalite

Kalite Yönetim Hizmetimiz dört aşamadan oluşmaktadır.

Değerlendirme

Aylık olarak baştan uca tüm sürecin kontrolünü gerçekleştiriyor ve çağrı dağılımına bağlı olarak dinleme yapıyoruz. Tüm kanalların hizmet kalitesini ölçerek gelişime açık yönleri tespit edip geri bildirim ve danışmanlıkla operasyonun kalitesini artırıyoruz.


Analiz

Düzenli olarak gelişim alanlarının analizlerini yaparak kalite KPI’larının ve aksiyonların takibini sağlıyoruz. Kök neden incelemelerini yaparak gelişim alanlarını tespit ediyoruz. Sorunları ortadan kaldırmak için aksiyon üretiyoruz.


Raporlama

Tüm değerlendirme ve denetim sonuçlarının takibini yapıyoruz. Sonuçları aksiyona yönelik ve kolay anlaşılır şekilde, önerilerle birlikte ortaya koyuyoruz.


Denetim

Tespit edilen gelişim alanlarıyla ilgili baştan uca sürece uygunluğun kontrolünü yapıyoruz. Belirlenen konu, süreç, sistem ve müşteri temsilcilerini denetleyip verilen hizmetlerin hizmet kalitesine uygunluğunu baştan uca inceliyoruz.


Saat Zaman tasarrufu
+ Yıllık deneyim
%+ Doğruluk oranı
+ Günlük çağrı analizi

Hizmet Modellerimiz


Standart Hizmet Modeli

Hizmet kalitesini ölçerek sonuçları analiz edip, müşteri deneyimini iyileştirecek öneri ve aksiyonlar ile hizmet kalitesini yükseltiyoruz. Kalite denetimleri yaparak sürekli iyileşme sağlayıp, rassal ve belirli sayılarda dinleme yapıyoruz.



Dedike Hizmet Modeli

Hizmet verdiğimiz müşterilerimizin ihtiyaçları ve hedeflerine ortak olup, üstün kalite ve müşteri deneyimi için teknolojinin gücünü kullanıyoruz. Konu, ürün, süreç ve müşteri temsilcisi gelişimi odaklı çağrı analizleri yapıyoruz. Teklif Al