Müşteri Yönetim Platformu

Müşteri bilgilerinin ve geçmiş işlemlerin kayıtlarının yönetimi için ideal bir CRM çözümü olan Müşteri Yönetim Platformu diğer hizmetlerimiz ile de entegre çalışabilmektedir.
Omnichannel Yönetim
CRM, santral, yazılı kanallar ve sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda entegre ederek, tüm müşteri etkileşimlerini merkezi olarak yönetiyoruz.
Otomatik Görev Yönetimi
Omnichannel pazarlama yönetimi ile gelen tüm talepleri otomatik olarak göreve dönüştürüyor ve ilgili sorumlulara atıyoruz.
Önceliklendirme ve SLA Takibi
Görevleri, önem derecesine göre sıralıyor, hizmet seviyesi anlaşmalarına (SLA) uygun olarak takip ediyoruz. Uyarılar ile bilgilendirme sağlayıp, raporlar sunuyoruz.
Tek Müşteri Olarak Tanıma
Farklı iletişim kanallarından gelen aynı müşterinin sistemde tek bir müşteri olarak tanımlanmasını sağlayıp, kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyoruz.
Randevu Yönetimi
Müşterilerinize doğrudan iletişim randevusu oluşturup, hızlı ve etkili destek sağlıyoruz.
Otomatik Görev Yönetimine Dönüştürme
Manuel posta kutusu yönetimini otomatik görev yönetimine dönüştürerek verimliliği artırıyor, kapsamlı raporlama sağlıyoruz.
Yapay Zeka Destekli Veri Girişi
Gelen e-postaları yapay zeka ile analiz ederek gerekli alanları otomatik olarak doldurup, zamandan tasarruf ediyoruz.
Akıllı Öneri Sistemi
Müşteri temsilcilerine, kırılım seçiminde yapay zeka ile öneriler sunarak, çözüme daha hızlı ulaşmalarını sağlıyoruz.
Dil Desteği
Farklı dil seçenekleri ile uluslararası müşterilerilerinize kendi dillerinde hizmet sunuyoruz.
Lisanssız Görev Yanıtı
Yönlendirilen görevlere lisans gerektirmeden e-posta üzerinden yanıt veriyor, maliyetleri azaltıyoruz.