1999 yılında müşteri memnuniyetini odağına alan bir Turkcell grup şirketi olarak kurulduğumuzdan bu yana; işlerimiz gibi vizyonumuz da gelişti ve değişti.
Bugün “çalışanlarına ve müşterilerine eşsiz bir dijital deneyim yaşatmak” olarak tanımladığımız vizyonumuzla birlikte; toplam 15 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanımızla firmaların müşteri deneyimini iyileştirmeye ve dijitalleştirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize geleneksel çağrı merkezinde ya da dijital bir kanalda yaşattığımız deneyimin “eşsiz” olması başarımızın en büyük göstergesi.
Bu sebeple de tüm müşterilerimizi sloganımız olan “eşsiz müşteri deneyimi” vaadi ile karşılıyor ve bu vaadi her geçen gün daha büyük bir şevkle yerine getiriyoruz.
Telekom sektöründeki köklü tecrübemizin yanı sıra; finans, sigorta, e-ticaret, perakende, ulaştırma, hızlı tüketim, havacılık, otomotiv, teknoloji, enerji ve kamu sektörlerinde hizmet vermekteyiz.
Eşsiz müşteri deneyimine ulaşabilmek için geleneksel bir kanal olan ve Ana Hizmetlerimizin altında yeralan çağrı hizmetlerimize; Dijital, Teknolojik ve Danışmanlık Hizmetlerimizi de ekleyerek güçlendirdik.
Daha hızlı, tasarruf sağlayan, kolay ulaşılabilen bir müşteri deneyimi sunmak için RPA (Robotik Süreç Otomasyonu), Dijital Yardım Masası, Social Sniffer, Konuşma Analizi, Bulut Santral, Chat & Chat Bot gibi dijital hizmetlerimizi kullanıyoruz.
Müşteri deneyimi uçtan uca bir süreç olduğu için; Deneyim Tasarımı, Kalite & Araştırma Yönetimi gibi danışmanlık hizmetlerimiz ile bu deneyimin tasarım aşamasını da analitik bir bakış açısıyla sunuyoruz.
Ana hizmetlerimiz içerisinde yer alan çağrı hizmetlerimizi ise sadece ses kanalı ile vermekle kalmayıp, görüntülü görüşme ve otomatik sesli yanıt sistemleri (IVR) ile destekleyerek müşterilerimize eşsiz bir deneyim yaşatıyoru