Müşteri Yönetim Platformu (CEP) hizmetimiz ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.
Müşteri bilgilerinin ve geçmiş işlemlerin kaytılarının yönetimi için ideal bir CRM çözümü olan Müşteri Yönetim Platformu diğer hizmetlerimiz ile de entegre çalışabilmektedir.
Bulut Santral ve yazılı kanallarla entegre çalışan Müşteri Yönetim Platformu’nda (CEP) 360 derece müşteri yönetimini kolaylıkla gerçekleştirirken
müşteri temasında pop-up açılan ekranlarla back office ihtiyaçlarını tek platformda verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Görev Tanımlama ve Otomatik Dağıtım
Akış Oluşturma/Kural Yönetimi
SLA, Eskalasyon ve Delegasyon Yönetimi
Kayıt Alma
Form Tasarlama
Duyuru Yapma
Okundu ve Saat Bilgisi Verme
Çoklu Kanal Yönetimi
Raporlama
E-posta ile Task Cevaplama