Kalite Yönetim Hizmetlerimiz 4 aşamalıdır.
Değerlendirme: Aylık olarak baştan uca tüm sürecin kontrol edildiği, çağrı dağılımına bağlı dinleme yapıyoruz. Tüm kanalların hizmet kalitesini ölçerek gelişime açık yönleri tespit edip, geri bildirim ve danışmanlıkla operasyonun kalitesini arttırıyoruz.
Analiz: Düzenli olarak gelişim alanlarının analizlerini yaparak Kalite KPI’larının ve aksiyonların takibini sağlıyoruz. Kök neden incelemelerini yaparak , gelişim alanlarını tespit ediyoruz. Sorunları ortadan kaldırmak için aksiyon üretiyoruz.
Raporlama: Tüm değerlendirme ve denetim sonuçlarının takibini yapıyoruz. Sonuçları aksiyona yönelik ve kolay anlaşılır şekilde; önerilerle birlikte ortaya koyuyoruz.
Denetim: Tespit edilen gelişim alanlarıyla ilgili baştan uca sürece uygunluğun kontrolünü yapıyoruz. Belirlenen konu, süreç ,sistem ve müşteri temsilcilerini denetleyip, verilen hizmetlerin hizmet kalitesine uygunluğunu baştan uca inceliyoruz
Raporlama: Tüm değerlendirme ve denetim sonuçlarının takibini yapıyoruz. Sonuçları aksiyona yönelik ve kolay anlaşılır şekilde; önerilerle birlikte ortaya koyuyoruz.
Denetim: Tespit edilen gelişim alanlarıyla ilgili baştan uca sürece uygunluğun kontrolünü yapıyoruz. Belirlenen konu, süreç ,sistem ve müşteri temsilcilerini denetleyip, verilen hizmetlerin hizmet kalitesine uygunluğunu baştan uca inceliyoruz
Standart Hizmet Modeli
Hizmet kalitesini ölçerek sonuçları analiz edip, müşteri deneyimini iyileştirecek öneri ve aksiyonlar ile hizmet kalitesini yükseltiyoruz.
Kalite denetimleri yaparak sürekli iyileşme sağlayıp, rassal ve belirli sayılarda dinleme yapıyoruz.
Dedike Hizmet Modeli
Hizmet verdiğimiz müşterilerimizin ihtiyaçları ve hedeflerine ortak olup, üstün kalite ve müşteri deneyimi için teknolojinin gücünü kullanıyoruz.
Konu, ürün, süreç ve müşteri temsilcisi gelişimi odaklı çağrı analizleri yapıyoruz.