Müşteri Hizmetleri

Çağrı Merkezi

Telefon, e-posta, canlı sohbet, sosyal medya, video konferans, SMS gibi birçok iletişim kanalı üzerinden müşterilerinizle etkileşimde bulunarak ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunuyoruz.

7/24 hizmet vererek her an erişilebilirlik sağlayan çağrı merkezimizde, 19 farklı dil seçeneğiyle müşterilerinize çözümler sunuyoruz.

Çözüm odaklı müşteri temsilcilerimizin yanı sıra, gelişmiş otomasyon ve yapay zeka destekli sistemlerimizle, hızlı yanıtlar sunarak müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarıyoruz.

Home Agent
(Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi)

Evden çalışan müşteri temsilcisi modeli ile yüksek çalışan ve müşteri memnuniyeti, hızlı büyüme olanağı, artan verimlilik, esneklik ve dijital dönüşüm sağlıyoruz.

Bu esnek ve dinamik yapı sayesinde evden çalışan müşteri temsilcileri özellikle kriz durumlarında etkili çözümler üretmek üzere önemli görevler üstleniyor.

Müşteri Deneyimini Eşsiz Kılan
Çözümler Sağlıyoruz

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 15 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.

Müşteri Deneyimini Eşsiz Kılan
Çözümler Sağlıyoruz.

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 15 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.