Basın Bültenleri
Eşsiz bir müşteri deneyimi sunan Turkcell Global Bilgi 25 yaşında. Kuruluşundan bu yana “eşsiz müşteri deneyimi” vizyonuyla hareket eden Turkcell Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Bir çağrı merkezi olmanın…
Dört Adımda Dijital Olgunluk Nasıl Sağlanır? Turkcell Global Bilgi, dijital dönüşümde başarıya ulaşmak için “dijital olgunluk” seviyesini sürekliolarak artırıyor. Şirket; “müşteri dashboardları, ses analitiği, hibrit yetenekler ve robotik süreçotomasyonu” olarak…
Dijital Yardım Masası’ylaMüşterilerin Çözüm Oranında %40 Artış Çalışanların karşılaştığı yazılım ve donanım sorunlarına uzaktan teknik destek sunan Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerine sunduğu ‘Dijital Yardım Masası’ hizmetiyle; telekomünikasyondan üretime, sigortadan…
Turkcell Global Bilgi’nin Görüntülü Çağrı Merkezi ile İGA İstanbul Havalimanı’nda Engelsiz İletişim Dönemi Turkcell Global Bilgi, geliştirdiği ‘Görüntülü Çağrı Merkezi’ hizmetiyle, İGA İstanbul Havalimanı’nda , işitme ve görme engelli bireylerin…
Turkcell Global Bilgi’den firmalara uzaktan ve yerinde destek Turkcell Global Bilgi’den Bir Yılda 18 Bin Sınıfta 5 Bin 500 Eğitim Programı Geçtiğimiz yıl 18 bin sınıfta, 5 bin 500 eğitim…
Turkcell Global Bilgi’den firmalara uzaktan ve yerinde destek Uzaktan Çalışanın İşi ‘Dijital Yardım Masası’yla Kolaylaşıyor Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerine sunduğu yerli servislerinden ‘Dijital Yardım Masası’, firmaların iş süreçlerinde yaşadığı…
Coca-Cola İçecek ve Turkcell Global Bilgi, Telsell projesiyle büyük ödülün sahibi oldu. Coca-Cola İçecek ve Turkcell Global Bilgi’ye “Dijital Müşteri Deneyimi”nde Uluslararası 1.’lik Ödülü Coca-Cola İçecek (CCI) ve Turkcell Global…
Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi atısı altında hizmet veren Müşteri Metre 21 sektörde “En İyi Müşteri Deneyimi” sunanmarkaları belirledi. “Müşteri Deneyimi Endeksi Araştırması” Fast Company Dergisinin Ekim-Kasım…