Basın Bültenleri
Bilişim 500 Araştırmasında, Türkiye Merkezli Üretici / Çağrı Merkezi Kategorisinde Birincilik Ödülü Turkcell Global Bilgi Çeyrek Asırlık Tecrübesiyle “Bilişim 500″de Zirvede Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, BT…
Turkcell Global Bilgi’den “Techno Camp” ileGeleceğin Mühendislerine Eğitim ve Kariyer Fırsatı “Eşsiz deneyimler yaşatan teknolojik çözüm ortağı olmak” vizyonuyla geleceğe ve teknolojiye yatırım yapmaya devam eden Turkcell Global Bilgi Techno…
“Dünyanın En İyi Müşteri Geri Bildirimi Kullanımı” Ödülü Turkcell Global Bilgi İş Ortaklığı ile LC Waikiki’nin! “İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” misyonuyla 60 ülkede faaliyet gösteren LC Waikiki, eşsiz dijital müşteri…
Eşsiz bir müşteri deneyimi sunan Turkcell Global Bilgi, 25 yaşında. Kuruluşundan bu yana “eşsiz müşteri deneyimi” vizyonuyla hareket eden Turkcell Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Bir çağrı merkezi olmanın…
Dört Adımda Dijital Olgunluk Nasıl Sağlanır? Turkcell Global Bilgi, dijital dönüşümde başarıya ulaşmak için “dijital olgunluk” seviyesini sürekliolarak artırıyor. Şirket; “müşteri dashboardları, ses analitiği, hibrit yetenekler ve robotik süreçotomasyonu” olarak…
Dijital Yardım Masası’ylaMüşterilerin Çözüm Oranında %40 Artış Çalışanların karşılaştığı yazılım ve donanım sorunlarına uzaktan teknik destek sunan Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerine sunduğu ‘Dijital Yardım Masası’ hizmetiyle; telekomünikasyondan üretime, sigortadan…
Turkcell Global Bilgi’nin Görüntülü Çağrı Merkezi ile İGA İstanbul Havalimanı’nda Engelsiz İletişim Dönemi Turkcell Global Bilgi, geliştirdiği ‘Görüntülü Çağrı Merkezi’ hizmetiyle, İGA İstanbul Havalimanı’nda , işitme ve görme engelli bireylerin…
Turkcell Global Bilgi’den firmalara uzaktan ve yerinde destek Turkcell Global Bilgi’den Bir Yılda 18 Bin Sınıfta 5 Bin 500 Eğitim Programı Geçtiğimiz yıl 18 bin sınıfta, 5 bin 500 eğitim…