Kurumsal müşterilerimizin iç müşterilerine sundukları bilgi teknolojileri altyapısına ilişkin destek hizmetleri sunuyoruz.
Uzaktan ve yerinde teknik destek, envanter yönetimi, uygulama operasyonları ve memnuniyet ölçümlerini de içeren bilgi teknolojileri teknik hizmetlerimizle geleneksel bir operasyonun ötesinde değer yaratıyoruz.
Ofis ve veri merkezlerinin elektrik/mekanik sistemlerinin bakım ve arızalarının yönetimini yapıyoruz. Şirketinizin tüm Hizmet Operasyon Süreçlerini (event, incident, problem yönetimi ve talep yerine getirme dahil) ITIL sertifikalı uzmanlarımızla uçtan uca yönetiyoruz.
‘Uygulama Operasyonları Problem Yönetimimiz’ ile şikayetlerinizi yalnızca çözmüyor, kök nedene ulaşarak bir daha aynı sorunun yaşanmasına engel oluyoruz.
Bugün sektörde yerinde destek hizmeti sunulurken, biz bilgi teknolojileri operasyonlarındaki dijital dönüşüme ayak uydurarak, uzaktan teknik destek hizmetlerimizde akıllı yazışma robotları ile insansız destek sunuyoruz.
Teknoloji Destekli Hizmet
IVR, Bot, Görüntülü Çağrı Merkezi
Çağrı Azaltma Uygulamaları
Kök Neden Analizi, Alarm İzleme
Mobil Cihazlara Destek Verebilme Yetkinliği
Detaylı KPI Takip
Teknik Destek Sertifikaları