Bilgi Teknolojileri Teknik Hizmet Servisleri

Kurumsal müşterilerimizin iç müşterilerine sundukları bilgi teknolojileri altyapısına ilişkin destek hizmetleri sunuyoruz.

Uzaktan ve yerinde teknik destek, envanter yönetimi, uygulama operasyonları ve memnuniyet ölçümlerini de içeren bilgi teknolojileri teknik hizmetlerimizle geleneksel bir operasyonun ötesinde değer yaratıyoruz.

Ofis ve veri merkezlerinin elektrik/mekanik sistemlerinin bakım ve arızalarının yönetimini yapıyoruz. Şirketinizin tüm Hizmet Operasyon Süreçlerini (event, incident, problem yönetimi ve talep yerine getirme dahil) ITIL sertifikalı uzmanlarımızla uçtan uca yönetiyoruz.

‘Uygulama Operasyonları Problem Yönetimimiz’ ile şikayetlerinizi yalnızca çözmüyor, kök nedene ulaşarak bir daha aynı sorunun yaşanmasına engel oluyoruz.

Bugün sektörde yerinde destek hizmeti sunulurken, biz bilgi teknolojileri operasyonlarındaki dijital dönüşüme ayak uydurarak, uzaktan teknik destek hizmetlerimizde akıllı yazışma robotları ile insansız destek sunuyoruz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Teknoloji Destekli Hizmet

IVR, Bot, Görüntülü Çağrı Merkezi

Çağrı Azaltma Uygulamaları

Kök Neden Analizi, Alarm İzleme

Mobil Cihazlara Destek Verebilme Yetkinliği

Detaylı KPI Takip

Teknik Destek Sertifikaları

Diğer Servisler

Dijital Yardım Masası

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.