Ana Sayfa » Basın Bültenleri
Basın Bültenleri
Turkcell Global Bilgi’den firmalara uzaktan ve yerinde destek Uzaktan Çalışanın İşi ‘Dijital Yardım Masası’yla Kolaylaşıyor Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerine sunduğu yerli servislerinden ‘Dijital Yardım Masası’, firmaların iş süreçlerinde yaşadığı
Coca-Cola İçecek ve Turkcell Global Bilgi, Telsell projesiyle büyük ödülün sahibi oldu. Coca-Cola İçecek ve Turkcell Global Bilgi’ye “Dijital Müşteri Deneyimi”nde Uluslararası 1.’lik Ödülü Coca-Cola İçecek (CCI) ve Turkcell Global
Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi atısı altında hizmet veren Müşteri Metre 21 sektörde “En İyi Müşteri Deneyimi” sunanmarkaları belirledi. “Müşteri Deneyimi Endeksi Araştırması” Fast Company Dergisinin Ekim-Kasım
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı,Turkcell Global Bilgi ilk kez listede Turkcell Global Bilgi devler listesinde. Turkcell Global Bilgi Avrupa’nın En İyi İşvereni Seçildi Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi,
Bilişim 500’de birincilik bu yıl da değişmedi. Turkcell Global Bilgi 13’üncü Kez Zirvede Türkiye’de ve Ukrayna’da toplam 15 bin çalışanıyla müşteri deneyiminde ve sektöründe öncü Turkcell Global Bilgi, liderliğini aldığı
Turkcell Global Bilgi, Techno Camp ile Teknoloji Mühendisleri yetiştiriyor Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi’nin düzenlediği Techno Camp 2022 başladı. Bilgi teknolojileri alanında kariyer yapmak isteyen gençlere çeşitli
Robotlar 7000 Saatten Fazla Tasarruf Sağlıyor! Turkcell Global Bilgi, şirketlere sunduğu yenilikçi ürün ve hizmetlerle birlikte çalışanlarına verdiği eğitimler sayesinde iş süreçlerinin dijitalleşmesini hızlandırıyor. Dijitalleşmeyle entegre biçimde yürütülen iş süreçleri
MüşteriMetre“Mobil Uygulama Dünyasının En İyileri”ni Belirledi Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi çatısı altında hizmet veren MüşteriMetre, mobil uygulama ekosistemine yönelik kapsamlı bir araştırma yaptı. Müşteri deneyimi tasarımı,