Bilgi Teknolojileri Teknik Hizmet Servisleri

Kurumsal müşterilerimizin iç müşterilerine sundukları bilgi teknolojileri altyapısına ilişkin destek hizmetleri sunuyoruz.

Uzaktan ve yerinde teknik destek, envanter yönetimi, uygulama operasyonları ve memnuniyet ölçümlerini de içeren bütünleşik bilgi teknolojileri teknik hizmetlerimizle geleneksel bir operasyonun çok ötesinde değer yaratıyoruz. Ofis ve veri merkezlerinin elektrik/mekanik sistemlerinin bakım ve arızalarının yönetimini yapıyoruz. Şirketinizin tüm Hizmet Operasyon Süreçlerini (event, incident, problem yönetimi ve talep yerine getirme dahil) ITIL sertifikalı uzmanlarımızla uçtan uca yönetiyoruz.

‘Uygulama Operasyonları Problem Yönetimimiz’ ile şikayetlerinizi yalnızca çözmüyor, şikayeti kök nedene bağlayarak bir daha aynı sorunun yaşanmasının önüne geçiyoruz. Bugün sektörde servis seviyesi bazlı yerinde destek hizmeti sunulurken, biz bilgi teknolojileri operasyonlarındaki dönüşüme ayak uydurarak, uzaktan teknik destek hizmetlerimizde akıllı yazışma robotları ile insansız destek sunuyoruz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Teknoloji Destekli Hizmet

IVR, Bot, Görüntülü Çağrı Merkezi

Çağrı Azaltma Uygulamaları

Kök Neden Analizi, Alarm İzleme

Mobil Cihazlara Destek Verebilme Yetkinliği

Detaylı KPI Takip

Teknik Destek Sertifikaları

Diğer Servisler

Çağrı Merkezi

Home Agent (Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi)

Back Office

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.