İlk etapta karşılanamayan müşteri taleplerinin tespiti, takibi, yönetimi ve çözümünü sağlıyoruz.
Bu hizmetimiz iş kollarınızın operasyonel işlemlerinde merkezi olarak tamamlayıcı hizmetleri sağladığımız teknoloji, hizmet ve uzmanlık bütününden oluşur. İlk seviye desteğin üzerinde araştırma ya da detaylı uzmanlık ile çözümlenecek çağrılar için sağlanmaktadır.
İlk etapta çözülemeyen çağrıların araştırılması ve iş alanında uzmanlık gereken konularda 2. seviyede çağrıya çözüm sağlar. Müşteriler tarafından iletilen şikayet ve taleplerin araştırılması ve müşteriye dönüş süreçleri yönetilerek gereksinimler çözüme kavuşturulur. Destekleyici hizmet olarak veri girişi, doğrulama ya da tamamlama gibi işlemler back office kapsamında gerçekleştirilir.
Etkin ve Çözüm Odaklı Yaklaşım
Operasyonel Maliyetlerin Etkin Yönetimi ile İş Performansının Artırılması