Konuşma Analizi

Konuşma Analizi Platformu’muz ile müşteri deneyimini yönetirken iç görü kazanarak fark yaratacak bilgilere sahip olmanızı sağlıyoruz.

Platform’da gerçekleştirdiğimiz analizler sayesinde hem müşteri memnuniyetini, hem de müşteri temsilcisi performansını geliştiriyoruz.

Sessizlik analizi ve konuşma kalitesi gibi performans metriklerinin takibi, anahtar kelime ile müşteri sadakati ölçümü ve satış fırsatlarının değerlendirilmesini sağlıyoruz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Müşterilerinizin Nabzını Ölçün

Sunduğunuz Hizmetlerle ile İlgili İç Görünüzü Artırın

Çalışanlarınızın Hizmet Kalitesini Anlık Takip Edin

Diğer Servisler

Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)

Dijital Yardım Masası

Bulut Santral

Social Sniffer

Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Müşteri Yönetim Platformu (CMS)

Chat/Bot

Görüntülü Çağrı Merkezi

Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)

Global Bilgi Dijital Asistan

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.