Bulut Santral

Altyapı yatırımı yapmadan en son teknoloji ile sesli ve yazılı çağrı merkezi hizmetini hemen sağlıyoruz.

Bulut Santral

Tüm iletişim merkezi ihtiyaçlarınızı tek çatı altında ve IVR, Web Chat, BiP Chat ve WhatsApp gibi çoklu kanal seçenekleriyle bulut tabanlı yönetmenizi sağlıyoruz.

Güçlü teknolojik altyapı ve ekiplerimiz sayesinde projelerinizi iş süreçlerinize en uygun şekilde hızla hayata geçiriyoruz. Tüm erişim kanallarına entegre edilebilir çağrı merkezi santral teknolojilerimiz ile müşterilerinize kesintisiz hizmet verirken, ekiplerinizin performansını takip edebileceğiniz dashboard, kayıt dinleme ve raporlama araçlarını da sağlıyoruz.

Detaylı bilgi için bulutsantral.globalbilgi.com.tr‘yi ziyaret edebilirsiniz.

Bulut Santral

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Kalite Değerlendirme

Kalite skorlamaları yapılır.

Medya Kayıt & Sesli Yanıt Sistemi

Ses ve ekran kayıtları ek lisans gerektirmeden kayıt edilir.

Kayıt dinlenebilir ve web arayüzü üzerinden izlenir.

Outbound IVR: ProFX aramaları sağlanır.

Outbound IVR komut yönetimi yapılır.

Webphone & Webchat

Çağrılar web tabanlı karşılanır.

Temsilci ve yönetici eş zamanlı çağrıda bulunabilir.

Yönetici anlık izleme yapabilir.

Dış Arama

Preview: Operatör ile arama başlatma.

Progressive: Sistem ile arama başlatma, operatörde sonlandırma.

IVR OB (Operatörsüz)

Dashboard & Yönetim Planı

Verilerin anlık olarak izlenmesi.

Çağrı arayüz ve sistem ekranlarının ortak alanlardan yönetilebilmesi.

Entegrasyon

Diğer özümlerle entegrasyon kolaylıkla sağlanır.

Diğer Servisler

Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)

Dijital Yardım Masası

Social Sniffer

Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Müşteri Yönetim Platformu (CMS)

Chat/Bot

Görüntülü Çağrı Merkezi

Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)

Konuşma Analizi

Global Bilgi Dijital Asistan

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.