Çağrı Merkezi

Evden çalışan müşteri modeli ile hızlı büyüme olanağı, azalan maliyetler, artan verimlilik, esneklik, düşük çalışan devinim oranı (turnover), yüksek müşteri memnuniyeti ve dijital dönüşüm sağlıyoruz.

Evden çalışan müşteri temsilcileri, esnek ve dinamik yapı sayesinde özellikle kriz durumlarında etkili çözümler üretmek üzere önemli görevler üstleniyor. ’Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi İş Modeli’ ile çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World tarafından ’En İyi Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi Yapısı’ ödülü almış olmamız da bu modeli Türkiye’de en iyi uygulayan şirket olduğumuzun göstergesidir.

Diğer Servisler

Home Agent
(Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi)

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.