Evden çalışan müşteri temsilcisi modeli ile çalışan memnuniyeti ve verimliliğini artırarak etkin müşteri hizmeti sağlıyoruz.
Evden çalışan müşteri modeli ile hızlı büyüme olanağı, azalan maliyetler, artan verimlilik, esneklik, düşük çalışan devinim (turnover oranı), yüksek müşteri memnuniyeti ve dijital dönüşüm sağlıyoruz.
Evden çalışan müşteri temsilcileri, esnek ve dinamik yapı sayesinde özellikle kriz durumlarında etkili çözümler üretmek üzere önemli görevler üstleniyor. ’Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi İş Modeli’ ile çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World tarafından ’En İyi Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi Yapısı’ ödülü de bu modeli Türkiye’de en iyi uygulayan şirket olduğumuzu gösteriyor.
Kesintisiz Yedeklilik ve Sürdürülebilirlik
Dijital Dönüşüm Sürecinde En İyi Alternatif