İlk temasta karşılanamayan müşteri taleplerinin tespiti, takibi ve çözümünü sağlıyoruz.
İlk aşamada çözülemeyen çağrıların araştırılması ve alanında uzmanlık gerektiren konularda 2. seviyede çağrıyla çözüm sağladığımız destekleyici hizmetimizdir.
Müşteriler tarafından iletilen şikayet ve taleplerin araştırılması ve müşteriye dönüş süreçleri yönetilerek sorunlar çözüme kavuşturulur.
Destekleyici hizmet olarak veri girişi, doğrulama ya da tamamlama gibi işlemler back office kapsamında gerçekleştirilir.
Etkin ve Çözüm Odaklı Yaklaşım
Operasyonel Maliyetlerin Etkin Yönetimi ile İş Performansının Artırılması
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 15 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.