Müşteri Yönetim Platformu (CMS)

Turkcell Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu (CMS) ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.

Müşteri bilgilerinin ve geçmiş işlemlerin kaytılarının yönetimi için ideal bir CRM çözümüdür. Diğer Global Bilgi çözümleri ile entegre çalışabilmektedir.

Global Bilgi Bulut Santral ve yazılı kanallarla entegre çalışan Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu’nda (CMS) 360 derece müşteri yönetimi yapmak çok kolay. Müşteri temasında pop-up açılan ekranlarla ön ofis ve back ofis ihtiyaçlarını tek platformda verimli bir şekilde yönetin.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Görev Tanımlama ve Otomatik Dağıtım

Akış Oluşturma/Kural Yönetimi

SLA, Eskalasyon ve Delegasyon Yönetimi

Kayıt Alma

Form Tasarlama

Duyuru Yapma

Okundu ve Saat Bilgisi Verme

Çoklu Kanal Yönetimi

Raporlama

Diğer Servisler

Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)

Dijital Yardım Masası

Bulut Santral

Social Sniffer

Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Chat/Bot

Görüntülü Çağrı Merkezi

Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)

Konuşma Analizi

Global Bilgi Dijital Asistan

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.