Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.

Müşterileriniz Çağrı Merkezinizi aradığında istedikleri hizmete kolayca ulaşmaları için sesli yanıt menüsünü sizin için tasarlıyoruz.

IVR (Sesli Yanıt Sistemi) kurgularınızı tasarlıyor, stratejik kanal performans hedeflerine ulaşmanızı sağlıyoruz. Bu kapsamda Türkçe dilinde doğal konuşmayı anlayan sesli yanıt sistemi (Call Steering), Sözcük Tanıma Teknolojisi destekli sesli yanıt sistemi (ASR), “Metinden Sese Çeviri” teknolojisi ile dinamik metin yönetimi (TTS) ve daha hızlı, daha güvenli, daha basit güvenlik süreçleri için Ses Tanıma Teknolojisini (Voice Verification) kullanıyoruz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Doğru Müşteri Temsilcisine Yönlendirme

Bekletmeden Hizmet

Diğer Servisler

Bulut Santral

Müşteri Yönetim Platformu (CMS)

Chat/Bot

Görüntülü Çağrı Merkezi

Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)

Sosyal Medya Yönetimi

Konuşma ve Text Analitiği

Global Bilgi Dijital Asistan

Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)

Dijital Yardım Masası

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.