Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.
Müşterileriniz Çağrı Merkezinizi aradığında istedikleri hizmete kolayca ulaşmaları için sesli yanıt menüsünü sizin için tasarlıyoruz.
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) kurgularınızı tasarlıyor, stratejik kanal performans hedeflerine ulaşmanızı sağlıyoruz. Bu kapsamda Türkçe dilinde doğal konuşmayı anlayan sesli yanıt sistemi (Call Steering), Sözcük Tanıma Teknolojisi destekli sesli yanıt sistemi (ASR), “Metinden Sese Çeviri” teknolojisi ile dinamik metin yönetimi (TTS) ve daha hızlı, daha güvenli, daha basit güvenlik süreçleri için Ses Tanıma Teknolojisini (Voice Verification) kullanıyoruz.
Doğru Müşteri Temsilcisine Yönlendirme
Bekletmeden Hizmet