Turkcell Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu (CMS) ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.
Müşteri bilgilerinin ve geçmiş işlemlerin kaytılarının yönetimi için ideal bir CRM çözümüdür. Diğer Global Bilgi çözümleri ile entegre çalışabilmektedir.
Global Bilgi Bulut Santral ve yazılı kanallarla entegre çalışan Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu’nda (CMS) 360 derece müşteri yönetimi yapmak çok kolay. Müşteri temasında pop-up açılan ekranlarla ön ofis ve back ofis ihtiyaçlarını tek platformda verimli bir şekilde yönetin.
Görev Tanımlama ve Otomatik Dağıtım
Akış Oluşturma/Kural Yönetimi
SLA, Eskalasyon ve Delegasyon Yönetimi
Kayıt Alma
Form Tasarlama
Duyuru Yapma
Okundu ve Saat Bilgisi Verme
Çoklu Kanal Yönetimi
Raporlama