Global Bilgi Dijital Asistan

Hizmet Kanallarında İnsana Yakınsayan Deneyim

Doğal dili anlayan uygulamaların kullanılmaya başladığı ilk dönemlerde müşteriler için işlemlerini doğal bir şekilde iletişim kurarak gerçekleştirebilmek yeterli iken bugün müşteriler hizmet kanalının kendilerini tanımasını, ihtiyaçlarını daha iyi anlamasını, temel ihtiyacını görüşme boyunca akılda tutarak ihtiyacı karşılayacak öneriler sunmasını bekliyor.

Yapay zeka teknolojisinin gelişimi artan müşteri ihtiyaçlarına cevap verme olanağı sağlıyor. Global Bilgi Dijital Asistan hizmetimiz ile doğal dil işleme ve yapay zeka teknolojilerini bir arada kullanarak müşterilere insana en yakın deneyimi sunuyoruz. Hizmet verdiği her kanalda müşterilerine, birebir canlı bir insandan hizmet aldığını, hizmet aldığı kurumun kendisini tanıdığını, ihtiyaçlarını bildiğini ve bu ihtiyaçları karşılamak üzere aksiyon aldığını hissettiren kurumlar müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyabiliyorlar.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Hem Sesli Hem de Yazılı Çağrıları Bekletmeden Hemen Karşılar

Yapay Zeka Sayesinde Müşteriyi Anlayarak Kurumunuzun Cevabını Verir

Henüz Öğrenmediği Bir Konu Varsa İlgili Müşteri Temsilcisine Aktarır

Kütüphanesi Sayesinde Sürekli Öğrenir ve Gelişir

Ses ile Tüm İş Ortağı Hizmetlerini Yönetir

Diğer Servisler

Bulut Santral

Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Müşteri Yönetim Platformu (CMS)

Chat/Bot

Görüntülü Çağrı Merkezi

Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)

Sosyal Medya Yönetimi

Konuşma ve Text Analitiği

Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)

Dijital Yardım Masası

Hizmetimiz için
bizimle iletişime geçin.

    Hizmetimiz için
    bizimle iletişime geçin.