Hizmet Kanallarında İnsana Yakınsayan Deneyim
Doğal dili anlayan uygulamaların kullanılmaya başladığı ilk dönemlerde müşteriler için işlemlerini doğal bir şekilde iletişim kurarak gerçekleştirebilmek yeterli iken bugün müşteriler hizmet kanalının kendilerini tanımasını, ihtiyaçlarını daha iyi anlamasını, temel ihtiyacını görüşme boyunca akılda tutarak ihtiyacı karşılayacak öneriler sunmasını bekliyor.
Yapay zeka teknolojisinin gelişimi artan müşteri ihtiyaçlarına cevap verme olanağı sağlıyor. Global Bilgi Dijital Asistan hizmetimiz ile doğal dil işleme ve yapay zeka teknolojilerini bir arada kullanarak müşterilere insana en yakın deneyimi sunuyoruz. Hizmet verdiği her kanalda müşterilerine, birebir canlı bir insandan hizmet aldığını, hizmet aldığı kurumun kendisini tanıdığını, ihtiyaçlarını bildiğini ve bu ihtiyaçları karşılamak üzere aksiyon aldığını hissettiren kurumlar müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyabiliyorlar.
Hem Sesli Hem de Yazılı Çağrıları Bekletmeden Hemen Karşılar
Yapay Zeka Sayesinde Müşteriyi Anlayarak Kurumunuzun Cevabını Verir
Henüz Öğrenmediği Bir Konu Varsa İlgili Müşteri Temsilcisine Aktarır
Kütüphanesi Sayesinde Sürekli Öğrenir ve Gelişir
Ses ile Tüm İş Ortağı Hizmetlerini Yönetir