Altyapı yatırımı yapmadan en son teknoloji ile sesli ve yazılı çağrı merkezi hizmetini hemen sağlıyoruz.
Tüm iletişim merkezi ihtiyaçlarınızı tek çatı altında ve IVR, Web Chat, BiP Chat ve WhatsApp gibi çoklu kanal seçenekleriyle bulut tabanlı yönetmenizi sağlıyoruz.
Detaylı bilgi için bulutsantral.globalbilgi.com.tr‘yi ziyaret edebilirsiniz.
Kalite Değerlendirme
Kalite skorlamaları yapılır.
Medya Kayıt & Sesli Yanıt Sistemi
Ses ve ekran kayıtları ek lisans gerektirmeden kayıt edilir.
Kayıt dinlenebilir ve web arayüzü üzerinden izlenir.
Outbound IVR: ProFX aramaları sağlanır.
Outbound IVR komut yönetimi yapılır.
Webphone & Webchat
Çağrılar web tabanlı karşılanır.
Temsilci ve yönetici eş zamanlı çağrıda bulunabilir.
Yönetici anlık izleme yapabilir.
Dış Arama
Preview: Operatör ile arama başlatma.
Progressive: Sistem ile arama başlatma, operatörde sonlandırma.
IVR OB (Operatörsüz)
Dashboard & Yönetim Planı
Verilerin anlık olarak izlenmesi.
Çağrı arayüz ve sistem ekranlarının ortak alanlardan yönetilebilmesi.
Entegrasyon
Diğer özümlerle entegrasyon kolaylıkla sağlanır.