Eşsiz müşteri deneyimi için dijital çözümler Global Bilgi’de!
Şirketlerin iç süreçlerindeki dijital dönüşüm yapılan her iyileştirme ve otomasyona geçiş, müşteriye daha hızlı ve doğru bir şekilde geri dönülmesini sağlıyor ve şirketlerin kaynak yönetimine büyük destek veriyor. Global Bilgi’de dijital servislerimizle müşteri etkileşiminizi zenginleştiriyoruz ve dijital geleceğiniz için sürdürebilir değer yaratıyoruz.
Altyapı yatırımı yapmadan en son teknoloji ile sesli ve yazılı çağrı merkezi hizmetini hemen sağlıyoruz.
Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.
Turkcell Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu (CMS) ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.
Görüntülü görüşme de iletişimde öne çıkan bir ihtiyaç haline geldi. Bu hizmetimizle siz de altyapı yatırımı yapmadan müşterilerinize Bulut’tan görüntülü görüşme hizmeti sunabilirsiniz.
Optik karakter tanıma teknolojisini kullanarak bilgi ve belgelerin dijitalleşmesi, verilerin girişinin yapılmasını ve saklanmasını sağlıyoruz.
Sosyal medya kanallarından gelen yorumları tek platformdan takip ediyor ve cevaplandırıyoruz.
Konuşma ve Text Analitiği Platformu’muz ile müşteri deneyimini yönetirken iç görü kazanarak fark yaratacak bilgilere sahip olmanızı sağlıyoruz.
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 15, Ukrayna’da 4 olmak üzere toplam 19 lokasyonda, 15 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.